IN AMURG






In amurg veneai agale
Unduind al zarii aer:
Arsul colb de sub picioare,
Mult batut'acea carare,
Umbrei tale da mister.


Purtai rochie de matasuri,
Voal pe cap parea ca ai...
Nu calcai, da'n urma ,prafuri
Si pareri de-nalte ganduri,
Toate , pulberi le faceai..


Dar in mana porti un crin?
Sau un fir de iasomie?
...Nu stiu ce-i. dar ma inchin
Si in inima venin
Port si vreau sa-l darui tie.


Tu te-apropi , eu inghet!
Fata ta fiori imi face.
Ochii tai privesc siret,
Gura ta cu acru raset
Mi-a rapit a serii pace.

Nu porti flori , ci coasa ai,
Si nici voal ...ai gluga roasa...
Cum amar sarut imi dai
Si-mi curmi viata mea de Rai?
Moarte ....cu voal de matasa.


Mi-e mai rece. Gura-mi arde.
Ma sfarsesc si simt cum plec.
Sprijin cat. Dar totul cade.
Mana-n aer brazde face.
Ma impingi in intunerec.

Numai mama , zambitoare,
Ma priveste cu ochi bland.
Zice ea"- Ce jocuri oare,
Sau ce noua ghicitoare
Face fi-miu....in amurg???"


                                          23 mai 2010. 
                                           barlog

Comentarii

Postări populare