TI-AM CANTAT, COPILARIE



Ti-am cantat , copilarie,
Cerul toamnei din campii,
Si pamantul brun al gliei 
Si vecina dintre vii.
Ti-am mai spus despre salcami
Si gutuiul cel razlet. 
Dar in melodrama mea
Am uitat sa-ti cant de-acei
Ce , orfani de glasul mamei ,
S-au nascut ei singurei.

Atunci cand priveam spre stele
In nopti reci de iarna rea,
Tot uitam de cei ce-n grele,
Negre ganduri se zbateau,
Tot gandind ca nu au unde
Sa isi plece corpul trist, 
Cautand un colt de lume
Unde sa-i auda Hrist.

Inghetati si morti de foame,
Prin oras haladuind,
Adormeau in ude toale,
La cina visand cu jind.
...-- Cu ce vina zgandar Raiul,
Eu, Copil Orfan Roman???!
Cu ce lacrimi mai neplanse
Sa-mi rascumpar un camin???


Mie, cand cuvantul  "MAMA"
Mi-i strain in usa gurii,
Cum de-mi ceri, ca din icoana ,
Sa nu fiu un fiu al urii?
Cand de TATA am doar ghena 
Ce-mi mai da o paine tare,
Cum sa pot sa visez tainic 
La a Crucii indurare?


Si de ce ,plangand in neaua
Pe care-o doresc avutii,
Nu aud colindul "Steaua",
Ci doar ghioraitul burtii??!

PRUNCU-ACESTA CE SE NASTE
OAMENII-L V-OR RASTIGNI....
 OMENIRE, DE VREI PACE,  
FA MAME , PENTRU COPII!!!


Acum plec. am inghetat
Si mi-i foame , si-mi lipseste
Mama , cu-al ei mangaiat
Ce-l simteam ...in pantece.




                                                                     22 octombrie 2011
                                                                         calarasi.

Comentarii

Postări populare