AM O STEA



Am o stea ce-mi urmareste, noaptea,
Caderea in adancuri de visare,
Si ma intreb adesea:"Aceasta este oare
A ingerului meu aripa protectoare??!"

E o raza-n dimineti profunde,
Cand neaua sade molcom peste campii intinse.
Si ma intreb:"Nu-i gandul ce-n inima-mi patrunde
Si-mi scoate la lumina tot ce-am voit ascunde??!"

E o sclipire-n Duneri, privind-o spre apus,
Ce seamana cu focul ce-mi mistuie fiinta..
Nu-i oare , al iubirii preapatimas raspuns,
Strigat spre Dumnezeul ce-n mine sta ascuns??!

Asa o armonie e-n lebada cea alba,
Si gratiei acestei mirifice fapturi,
Ii seamana-n plutire ,a fulgului beteala,
Cand singur mi se vara-n palma, ca-n capcana.

Cum sa nu vad in aste creatii ale Tale
Tablouri si icoane pictate-n straveziu?!
Tu nasti in mine temeri si mari iubiri profane,
Ca Sacru, sa-mi strafulgeri  perceptii  diafane


                                                                   6 decembrie 2011
                                                                        barlog

Comentarii

Postări populare