CRACIUN CU TATUTU


           Azi am avut parte de o frumoasa surpriza . Tatutu, asa ii zic eu tatalui meu, a venit la mine acasa, si , cat timp eu eram la slujba , mi-a impodobit bradul.
Si a rascolit in mine amintiri... Poiana Brasov cu tatutu, diferite activitati prin curtea bunicilor. Stiu ca l-am dezamagit. nu am fost ceea ce spera el sa fiu. Dar , in viata sunt lucruri pe care nu le alegi.  Totusi, acest gest al lui, mi-a amintit de lacrimile din privirea lui, cand m-a vazut imbracat militar. Cred ca atunci am avut eu un soc. Nu intelegeam de ce plange. Si nu de ce plange, cat de ce MA plange. chiar m-am revoltat putin, si ziceam"ce-ai dom'le de plangi???" si el a zis"...ee, ce sti tu...." si atat , m-a strans in brate cum nu a mai facut-o pana atunci. TATUTU, TE IUBESC , SI SA STI CA SUNT MANDRU CA SUNT FIUL " LU' TOMA DE LA PARTID". 

                                               
     Iata acum bradul meu , impodobit de tata.


Dragii mei, mangaiati-va parintii cat sunt langa voi.  Si voi veti ajunge , din feti-frumosi,  parinti batrani si neputinciosi. inaintea poeziei despre tata,  am postat un colind drag mie, si celor de varsta mea. Nu exista , dupa discul Madrigalului, alt cantaret de colinde mai cald si mai popular ca Stefan Hrusca, si am ales unul arhaic, care are influente precrestine.


                            TATA

Ce dor imi e de tine, tata,
Ce mult ma arde inima de dor.
Te vad pasind solemn ca altadata.
Dar .. doar in vis pasesti...si parca-n nor...

Cat dor ma arde-n inima-mi plapanda,
De tatal meu cel drag si taciturn.
Sa vina iar, din Rai, mai stau la panda
Sa-ntreb de nu mi-a adus si mie.. ceva bun.

In dorul meu de tata ma ia somnul
Precum ,copil fiind ,pateam ades,
Si sa-l revad il rog, din pat , pe Domnul.
...Mai vine uneori si canta lin ... prohodul,
Si ma priveste trist ...ca nu l-am inteles .

          21 februarie 2011http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=3193033198433070385
                             barlog

Comentarii

Livius a spus…
Frumos bradut...si mai frumos ca e impodobit de tatal tau...as vrea si eu sa imi impodobeasca bradul...
Cat despre poezie...mi-a fost greo sa o citesc...printre lacrimi...

Postări populare