SUNT CLIPE



Sunt clipe ce trec 
Ca vantul prin codru
Cand naste un cantec
De jale, funebru...


Sunt clipe ce curg
Ca ploaia-n poiaina 
Si-o face-n amurg
Mai fara privana.

Sunt clipe ce vin 
Ca fulgi de zapada,
Prezentul dorind
Trecut sa il vada.


Sunt clipe ce cad 
Ca stelele-n noapte
Rapind ce-i mai drag
Din vietile noastre.


Sunt clipe ce pot 
Intrece chiar ere!
Si veacul e TOT
In clipa ce piere.

Sunt clipe ...sunt CLIPE
Prea mici, dar gigante
In ele sunt scrise 
Vieti , si-a mea moarte.

Si-atunci tot dori-voi
Sa treaca, sa curga,
Sa vin-un suvoi 
De clipe din urma,

S-alunge a mortii 
Prea stranie clipa,
Ce tine in veacuri
Si vine in pripa

C-o viata de-o clipa 
S-a scurs in neanturi
Si nici o vartute
Nu am spre inalturi.

Cerea-voi sa cada
O clipa---mai cer!!!
...Regrete sa-mi arda
S-apoi ...pot sa pier.

aprilie 1999
Calarasi

Comentarii

Livius a spus…
Clipe...prima poezie pe care o am de la tine...prin sms...o am si acum scrisa pe o foaie...
Multe inainte iti doresc...
ATAL TOMA a spus…
Multumesc mult , fratele meu drag

Postări populare