marți, 26 iunie 2012

ARUNCA-MĂ DOAMNE, ÎN MAREA-ȚI IUBIRE




 
 Aruncă-mă Doamne în marea-Ți iubire!
Aruncă-mă rogu-Te-n pustiul de milă
Și umple-mi privirea cu lacrima lină!
Tu , inimii mele îi dă nesfârșire

Azvârle-mă Tu în războiul ce-l pot
Și scut pentru cei hăituți , Tu mă face!
Dă-mi armă, iubirea frumosului tot,
Și candeli să-mi ardă a pace!

Dar scuipă-mă Doamne-m Pământul setos
Și replămădește-mă tainic;
Ridică-mi Tu Fruntea și fă-mă fălos,
Și ochii-mi s-arunce jăratic!

Împinge-mi spre soare ființa-mi semeață,
Să-nfulec din razele sale
Mă lasă acolo, să simt, dimineața,
Oftatul zidirilor tale!!!

11 Iunie 2010




3 comentarii:

vali spunea...

Imi place, dar vreau ceva de la tine, daca poti sa vad si eu o postare plina de bucurie, de fericire.pup

arlechinul trist spunea...

nu pot. asta sunt, asa ma cheama, altul mama nu mai face.
tu nu vezi in ce lume traim??

vali spunea...

Ufff, oricum eu te iubesc oricum esti, trist, bucuros, pupiciii