ARUNCA-MĂ DOAMNE, ÎN MAREA-ȚI IUBIRE




 
 Aruncă-mă Doamne în marea-Ți iubire!
Aruncă-mă rogu-Te-n pustiul de milă
Și umple-mi privirea cu lacrima lină!
Tu , inimii mele îi dă nesfârșire

Azvârle-mă Tu în războiul ce-l pot
Și scut pentru cei hăituți , Tu mă face!
Dă-mi armă, iubirea frumosului tot,
Și candeli să-mi ardă a pace!

Dar scuipă-mă Doamne-m Pământul setos
Și replămădește-mă tainic;
Ridică-mi Tu Fruntea și fă-mă fălos,
Și ochii-mi s-arunce jăratic!

Împinge-mi spre soare ființa-mi semeață,
Să-nfulec din razele sale
Mă lasă acolo, să simt, dimineața,
Oftatul zidirilor tale!!!

11 Iunie 2010




Comentarii

vali a spus…
Imi place, dar vreau ceva de la tine, daca poti sa vad si eu o postare plina de bucurie, de fericire.pup
ATAL TOMA a spus…
nu pot. asta sunt, asa ma cheama, altul mama nu mai face.
tu nu vezi in ce lume traim??
vali a spus…
Ufff, oricum eu te iubesc oricum esti, trist, bucuros, pupiciii

Postări populare