TATĂL DUS

Pagină dedicată familiei Nicolcioiu, greu incercată zilele acestea.
Sunt alături de voi,dl Gheorghe,d-nă Dana, si de tine, suflet tânăr, Iulian. 

motto:
”NU AM, MOARTE CU TINE NIMIC! NICI MĂCAR NU TE URĂSC.
DAR CE-AI FACE TU, ȘI CUM AI TRĂI, 
DE-AI AVEA MAMĂ...ȘI-AR MURI,
DE-AI AVEA COPII... ȘI-AR MURI.”
   Grigore Vieru

Ce dor îmi e de tine, tată,
Ce mult mă arde inima de dor...
Te văd pășind solemn ca altă dată
Dar doar în vis pășești ...și parcă-n nor.

Cât dor mă arde-n inima plăpândă
De tatăl meu cel drag și taciturn.
Să vin-acum, din Rai,  aștept la pândă,
Să-ntreb de mi-a adus și mie ceva bun.

În dorul meu de tata, mă ia somnul.
Precum, copil fiind, pățeam ades.
Și să-l revăd îl rog înlăcrimat, pe Domnul,
El vine și mă-nvață iar primul pas....spre cer!!!



    21februarie2011
    deasupra lumii

Comentarii

Postări populare