APĂSĂTOARE UNDE

 
motto:
”Ninge cu zgură în inima mea
Și cad pe pământ suferințe.
Fă-mă , o, Doamne , alb ca o nea,
Și dă-mi, in războiul cu firea-mi ce-a rea,
BIRUINȚE!!!!!”
   același Arlechin Trist,
scrisă tot DEASUPRA LUMII
 

Apăsătoare unde pătrund a mea ființă.
E zgomot de motoare, de tancuri pe șenile, 
Și cad lovit de gloanțe ce trec ca printr-o țintă ...
Și plâng acele zile cu dimineți senine.

M-au încolțit șacalii vrând viața să-mi răpună,
Și prin văzduh doar corbii planează funerar,
Pământul scoate șerpii, spre ospăț îi adună...
Nici apa nu mi-i apă, ci un lichid amar.

În stânga mea , un înger cu fruntea între pumni
Îmi plânge decăderea și viața-mi de orfan.
În dreapta, altul, vesel, spre cer înalță rugi.
Privindu-l mă simt sacru, și nu mă știu profan.

Și chiar dacă jivine mă vor mânca flămând,
Îmbrățișat de îngeri pluti-voi către Est,
Sunt strașnic în privire, și nu mă înspăimânt;
Sub aripa de înger , mă-nalț cântând lied! 

O, Taină necrupinsă ce nesperat mă rupi
Din gheara și din falca flămândului  vrajmaș!
Tu ochii și urechea-mi de-acum să le destupi!
S-aud mai bine glasu-Ți și să-Ți fiu demn urmaș.

7iulie 2012
bârlog
 
 
 

                                         

Comentarii

Postări populare