MI-A FOST VIAȚA



motto: 
„Muzica e o revelație mai înaltă decât înțelepciunea și filosfia”
 Beethoven
 „Muzica e o lege morală. Ea dă universului suflet, gândului aripi, imaginației avânt, tristeții farmec, tuturor veselie și viață. Ea înalță pe om spre tot ce este bun și frumos.”
Platon


Mi-a fost viața sunet de chitară,
Trist lovindu-mi struna, mâna de prieten;
Am vibrat acorduri  pe o gamă joasă
Să nu-i tulbur visul neamului etern.

Mi-a fost iară viața cânt de fluier lin,
Când vânt cald de vară bate dinspre câmp.
Am cântat din frunză, dorul să-l alin;
Primăveri să-nfulec, floarea de salcâm.
Am avut viața strună de vioară
Și-am cântat romanța tinereții mele.
Doamne,cum trec anii...timpul cum mai zboară...
Cât de scurt e drumul nostru pân-la stele....
Asta mi-a fost viața: pajiște-nflorită
Ce-o mănâncă vita, laptele să-ți deie.
Și mi-e viața aer, vânt ce-alungă norii, 
Soare ce lumină, croncănitul ciorii...

  25 aprilie 2010
   bârlog

Comentarii

Postări populare