SALCÂMULE

Salcâmule cu frunze mici
În primăveri să nu ma strigi!
În toamna asta plec pe drumul greu,
Și-am să te las să zgâri ceru-n locul meu.


Salcâm înalt cu frunzele căzute
Ești trist ca Hrist când se suia pe Cruce,
Și ai atâta disperare-n tine
Că vezi că vara nu-i , și iarna vine.


Salcâm sădit în inima mea mare:
Cum prunc eram? și cum albit-am oare?
Și câți nămeți pe umeri mi s-au nins?
Iar tu , cu câte frunze mai atins?
 
Salcâmule ce-ți legeni pe răzor
Coroana, dup-al albelor flori dor,
Adună-ți frunzărișul pe mormânt
...Să mă îngrop în tine, nu-n mormânt!!!
 scrisă deasupra lumii
25 septembrie 2012

și pt că multora vă sunt mamă spirituală, căci vam născut cu mari dureri și jertfe, cu nopți nedormite, și cu zilepline de dureri de cap , vă dedic această superbă melodie a lui Charles Aznavour

Comentarii

Postări populare