AH, CÂT MĂ MAI DOARE!?




motto:
Nu mai știm să ascultăm! până și în rugăciune spunem multe, și nu mai știm să ne trântim cu fruntea în țărână, să ne ascultăm bătăile inimii și să-L ascultăm pe Dumnezeu cum plânge pentru noi cu suspine negrăite.
Atal Toma(eu, adicătelea)







 Ah, cât mă mai doare durerea din tine,
Și cât mă mai sfâșie chinul ce-l porți!
Cât sânge mai vărs prin venele tale ,
Cât gura-mi mai cântă prohoduri letale;

Și cât mă mai cațăr pe piscuri cu vulturi,
Și cât mă mai las biciuit de reci vânturi,
Și cât mă dobor către tine, pământ,
Și cât de ușor tu m-așezi în mormânt...
 
Și cât mă mai bucur că vesel ești tu?
Și cald de îți e eu mă suflu ca vântul ,
Floare de ești, mă preschimb în parfum;
Foc de te faci, pot să miros și-a fum!

Fă-te orice -- și oricum sunt și eu!
Fi definit, infinit ca un zeu!
Caldă iubire e jertfa pe Cruce,
Și tot spre jertfire și pașii-mi aduce!

5 August 2010
deasupra lumii




Comentarii

Postări populare