OFRANDA OFILITĂ



motto:
„Nimic nu sporește atâta îndrăzneala celor răi  ca slăbiciunea celor buni.
Papa Leon al-XIII-lea

 
Primește-această stoarcere de lacrimi
Ca pe-un șuvoi de lacrimi cristaline
Și curăță-mi albeața de pe ochii-mi
Spre-a nu uita vre-un făcător de bine.

Și-mi mai primește , Doamne, și scânteia 
De dor , ce-o am, că de la tine vine,
Lungește-o și lățește-o, cum văpaia
Cuprinde creste de foiase pline.

Primește-mi Doamne timpul ce-a rămas
Și fă din clipe veșnicii candide.
Și-așa, în Tine-al Păcii Împărat,
Să-mi plâng răscumpărând iudaicele ore.

Primește-mi Doamne inima-mi amorfă
Și umple-o de Hristos și în Hristos.
Împodobește-o, pune-i diademă
Smerenia sculptată în Hristos.
 

Primește-mi Doamne ultima-mi suflare
Și fă să am pe buze-un ultim cânt:
Ai mil-acum, la ceas cumplit de moarte,
Cânt tot ce n-am iubit m-acuză-n astă noapte,
Că mai spurcat decât tâlharul sunt.



1.ianuarie. 2003
Deasupra Lumii.
Încă două clipuri cu cel care a fost pentru mine un izvor de bucurii spirituale, prin versurile melodiilor lui și prin naturalețea vocii lui. DAN SPĂTARU.

 




Comentarii

Postări populare