ÎNGERUL PĂZITOR







  Ce alt clip aș fi putut atașa acestei melodi, decât pe acest tânăr, pe care îl cunosc de când avea 17 ani și care mi-a încântat sufletul ani întregi în slujbele mănăstirii . Un suflet ales, cu o dăruire aleasă pentru frumusețea momentelor liturgice.Să-mi trăiești Marian, iubitul meu prieten copil al Maicii Domnului. Rămâi candelă aprinsă, atât te rog!!!!






Iunie, noaptea, citeam acatist. 
În pâlpâiri de stele slab luminându-mi cartea.
Și te-am văzut, aievea,nu în vis.
O , preafrumoase înger ocrotindu-mi calea.


Aveai o frumusețe cum nu se poate spune.
 Și o tristețe-n ochi, c-adesea te uitam.
Am plâns atunci în hohot pentru așa minune,
Iar tu mai abitir cu-aripi mă cuprindeai.


Și nu erai un înger cu frumuseți de fată,
Și nici băiat bălai tu ,totuși, nu erai...
Dar dragostea din ochii-ți,o mai văzui în viață...
Privirea ta doar mamei ,ades, o-mprumutai.


Și am șezut  de vorbă un ceas ,plângeai cu-amar,

Iar plânsul frumusețea ți-o strălucea mai tare,
Și-atunci, ochilor mei le-ai oferit în dar.
Să plângă lacrimi dulci pentru păcate-amare.


Și-acum te-aștept în rugă la orele vegherii,
Ca-n nopți preascurte parcă, de iunie ploios.
Mi-e dor de tine Înger Ocrotitor al vieții-mi!
De-aripa-ți străvezie, și de-al tău plâns duios.


Hai , vino, într-o noapte, și du-mă la Hristos!!!

 
  24.05.2012, ora 02.48.51
deasupra lumii 
















 

Comentarii

Postări populare