VINO PRIMĂVARĂ





 








motto:
„Tinerii să se înflăcăreze, bărbații nu. Gerul face rău doar mugurilor , roadelor nu!”
Jean Paul



Vino, primăvară! Cu chiotul tău plin de viață.
Cu raza de soare măreață.
Vino, cu plesnetele mugurilor tăi albi și roz
Și galbeni și mov!

Vino draga mea fecioară plină de sevă,
Atât de plină că iese prin coarda de viță eternă;
Plină de fericire și dor
Că-l împrumuți și păsărilor în trilul lor.

Cântă draga mea primăvară cu glasuri înalte
Că ies pițigoi fluierându-ți iubirile deocheate.

Hai primăvară, umple-mi plămânii cu aer voluptic!
Miluiește-mă, umflând Dunărea ca fiertura-n ibric;
Laso să spele moartea din ierni
Să rupă de pe sălcii mușchi și licheni

 Dar mai ales, primăvara mea,iubire-nviată,
Adu-mi Câmpia aburindă și-n verde-nmuiată
Ca o pâine proaspăt scoasă din țăst
Hristos înviază...și viața-mi capătă iară un rost .

25 februarie 2013
Deasupra lumii.


Comentarii

Postări populare