AȘTEPT UN TREN






Aștept de mult un tren...
Un tren mărfar măcar de-ar mai intra în gară,
Cu un mecanic sur, acuma , către iarnă,
Să vadă că eu încă mai tot aștept un tren.

Aștept un tren din vremea căruțelor cu cai. 
Aștept îmbătrânind cu banca din peron.
Dar nu se văd în zare decât ciulini și scai,
Și un apus lugubru , însă nici un vagon.

Tot așteptând am plâns cu ploile-mpreună;
Am nins ninsori pe dricul  ce-mi îngropa străbuni,
Am ars de-același soare ce-mi născocea o umbră,
Și-am renăscut odată cu timpul clipei lungi.

Încă aștept un tren, sunt sigur c-o să vină.
Un tren cu trei vagoane--- și toate clasa-ntâi.---
Cușeta mea-i acolo, ca o spărtură-n stâncă,
Iar calea mea ferată are la căpătâi
Câteva cuie-n linii și-o mică luntre spartă
Ce mă va duce-alene pe maluri străvezii....

18.nov.2013
Dervent.


Comentarii

Postări populare