LA UNSPREZECE ANI










        Vă scriu acum prieteni pentru că astăzi împlinesc 11 ani de la noaptea călugăriei mele...
Astăzi s-a început plămădirea în mine a unui om care-și încearcă ființa să devină un Manole , un meșter Manole . Unul care-și muncește ființa pentru a încerca să zboare. Dar fără de aripi.
    Astăzi e noaptea în care împlinesc 11 azi din nopatea în care am aprins în mine scânteia unei candele.E candela iubirii de frumos. „Calogheria”, termenul grecesc de unde vine „călugărul„ românesc înseamnă Calo= frumos, Geria= bătrân, adică a îmbătrâni frumos, Și cum poți să rămâi un bătrân frumos altfel decât iubind?
    Astăzi împlinesc 11 ani din noaptea în care m-am așezat cu fața spre zori. Spre zori , și singur. „Monos”, grecescul „monahului” românesc înseamnă „singur” Sunt singur cu lumea , în lume, și pentru lume.Se zice că în Rai nu ești primit dacă la poarta lui ajungi singur! Eu , monahos, trebuie în singurătatea mea să aduc la poarta veșniciei Lumea...
      Astăzi împlinesc 11 ani de la momentul în care am ajuns la poalele unui munte care trebuie urcat definitiv . Premiul îl primesc doar dacă la finalul vieții ajung sus pe golgota și îmi înfig propria-mi cruce pe vârful domol al ei, al Golgotei.
    Acum 11 ani am început să îmi infig piroane în mâini, în picioare, să mă dezbrac de hlamidă, de straiele lumii, și să mă îmbrac în lumina Răsăritului; să mă arăt gol vouă și lui Dumnezeu fără nimic ascuns, doar cu  o cruce pe umeri, cu o coroană de spini pe cap, înfigându-mi singur sulița iubirii în coastă, pentru a-mi pătrunde inima. Hristos a purtat toate acestea si multe altele pentru noi toți. Eu o port pentru mine .
Îmi sângeră palmele, îmi zdrelesc genunchii sub povara dragii mele Cruci, m-am sluțit, Hristos de pe Cruce, zice Scriptura că nu avea nici chip nici frumusețe!!!! De 11 ani mă bicuie vântul, mă ard patimile,de 11 ani îmi este sete!!! De 11 ani încerc  să iert pe alții că nu știu ce fac. de 11 ani tot urc spre momentul în care să spun cu o ultimă bătaie de inimă, care totdeauna va dori să nu fie totuși ultima , SĂVÂRȘITU-SA!!!!
     De 11 ani inima mea bate! bate la poarta veșniciei. Bate la poarta veșniciei. De 11 ani îl rog pe Părintele Ceresc să îmi deschidă brațele Părintești și să mă strângă la pieptul Lui, pe mine și lumea mea, așa păcătos și plin de bube, curvar și rănit, hăituit cum sunt de răutatea-mi îngrozitoare pe care mi-o descopăr zi-de-zi!!!!!
Nu-mi urez la mulți ani. Îmi doresc Golgota astăzi, Și spun ca și Hristos în noaptea sfintei Patimi: Doamne, dacă e cu putință, treacă de la mine acest pahar al morții! Dar nu cum voiesc eu, ci cum voiești Tu, Părinte!!!

29-30 martie 2014.


Comentarii

Postări populare