DEMIS ROUSSOS



 A  plecat spre veşnicie şi Demis Roussos, la doar 68 de ani,în data de 26 ianuarie 2015. Mie personal mi-a plăcut totdeauna vocea lui, mesajul tuturor creaţiilor lui era unul frumos, poate pentru unii prea “siropos”, însă eu consider că fără el lumea era mult mai hâdă decât este.

 Nu fac elogii acum, doar aduc în amintiri patru dintre clipurile lui, pe care le consider eu edificatoare şi pentru  întreaga sa carieră, dar mai ales pentru momentul acesta comemorativ.




Primul clip este al melodiei “DESTINUL”
Trăim fără a vedea trecerea timpului,
Ne iubim unii pe alţii şi viaţa continuă,
Şi apoi, când fericirea se destramă,
Plângem paradisul pierdut!”


Destinul, în palmele noastre e desenat,
Tu poţi crede că tu eşti cel ce-ţi decizi
Calea vieţii tale, dar rămâi..
În palmele..DESTINULUI !..

(traducerea e adaptată pentru aceasta nu am aşezat ghilimelele).

  Al doilea este o melodie despre iubire. Mie ]mi pare că aici, Demis Rousos a spus tot ce se poate spune despre iubire. De am iubi astfel pe toţi şi pe toate, inclusiv pe Dumnezeu.... cred că doar apostolul Pavel îl întrece, şi îl întrece , e drept, cu mult, în Imnul Dragostei, scrierea sa către grecii din Corint. Iată, încă un grec, peste milenii cum, elogiază iubirea:
Acum, pentru că totuşi vorbim despre un grec, am decis să aduc şi o melodie grecească, foarte veche dar readusă de el pe micile ecrane. Merită văzut spectacolul
 Ultimul clip este al melodiei “Mourir Auprès De Mon Amour”.
Pentru a mă scufunda în noapte şi a renunţa la viaţă

Vreau  în braţele Tale să fiu cuprins!
Mor cu dragostea ta, şi cu zâmbetul tău,
Pentru a traversa oglinda vreau doar privirea Ta,
Pentru călătoria mea fără de întoarcere
Mor cu dragostea mea, şi adorm cu zâmbetul tău.
 Odihneşte+te în pace, şi Dumnezeu să te ierte . Şi fie ca să rămâi prieten cu El, şi dincolo deviaţă, aşa cum atât de frumos cântai adesea :...

Comentarii

Postări populare