REVEDERILE CU TINE



Revederile cu Tine sunt ca roua dimineții
Care mângâie, în arșiți, frunza de pelin pe câmp.
Sunt ca boarea peste mare, ce-o adulmecă drumeții
Când pe-ntinderile-albastre poart-al fericirii cânt.


Revederile cu Tine sunt un răsărit de Soare
După noaptea cu furtună și cu grindeni, și cu ploi.
Sunt o adulmecătură de-a narciselor miasme,
Sunt zglobii alergături printre macii din zăvoi.


Revederile cu Tine, când din milă mi le dărui,
Fac și sălcii plângătoare să zâmbească a complot,
Ghioceii cu-a lor clinchet dau nădejde fiecărui
Că le-nvie viața-n moarte și să moară nu mai pot.


Reverile cu Tine îmi adapă înlăcrimarea,
Ca o Dunăre albastră îmi inundă duhul tot
Și mă arde și mă stinge, și m-aruncă-n brățișarea
De catarge și de țărmuri, fac din inima-mi un port
Unde fiecare clipă iese mândră la raport.


29 februarie 2016
Călărași.

Comentarii

Postări populare