VINE TIMPUL




Vine timpul cand in glasuri
Se preling umbrele mortii
Si ,din Dunarea in aburi ,
Striga scartaitul portii
Leganand ca pe-un copil 
Ce se tine de uluci
Sufletul adanc ranit 
Si ratacitor prinlunci.

Vine timpul cand lumina 
Se-nsereaza in priviri
Si cand trupul poarta vina 
Mult mai garbov si umil;
Si cand tainele fiintei 
Altfel le vedem in noi,
Cum , cununa biruintei 
Sa o porti, fara razboi?!

Vine-un timp cand peste brate 
Ne cresc muguri si licheni
Si din piept si dintre coapse
Iese pir si buruieni
Doar inima sta voiasa
Prin salcami si falnici brazi,
Sau calcand prin iarba grasa
...Ca doi pusti amorezati.

6 octombrie 2010.
    deasupra lumii
                                          am postat 2 clipuri cu doua slagare ale timpului meu,
                                        cantate de doua femei  a caror frumusete o apreciez mult.
                          (nu stiu cum a facut Dzeu, ca toate femeile frumoase e care le-am iubit eu,
             ori sunt maritate, ori au murit, ori imi sunt surori sau mama, ori o cheama Corina Chiriac)

Comentarii

Postări populare