MI-E DOR DE TINE


motto:
„Lumea a fost creată de un Dumnezeu bun. Forța iubirii care sălășluiește în noi ne vine de la El. Dacă frica de iad nu vă face să vă schimbați viața, și să fiți mai buni , atunci înfricoșați-vă ,și aruncați viața păcătoasă, pentru marea Iubire a lui Dumnezeu. Fraților, ne iubește prea mult ca să i ne împotrivim;
că doar nebunii se împotrivesc celui mai nobil sentiment, IUBIREA.”
părintele arhimandrit Arsenie Papacioc.
Mi-e dor de tine ca de-un pas de vals
Ce-mi unduie ființa ca pe-un val;
Ești cântul inimii pe-acord înalt,
Amurg înmiresmat și vas în larg.

Mi-e dor de tine ca de-un fruct oprit
Din care am mușcat în Paradis;
Ești poarta mea spre raiul cel promis,
Ești setea mea într-un deșert încins.

Mi-e dor de tine ca de-o lalea în mai
Ca de-o vâslire-n bărci fără motor;
Ești piscul meu, piciorul meu de plai,
Ești liniștea din câmpul cu mohor.
Mi-e dor de tine ca de un mister
Nedeslușit, însă trăit profund;
Ești teama mea de mine, și de Cer,
Și întrebarea-mi fără de răspuns.
 
Mi-e dor de tine ca de-un  frumos vis
Din care m-am trezit in miez de noapte;
Ești raza lunii-n bărăgan întins,
Când spicele sunt galbene și coapte.

Mi-e dor de tine din copilării,
Când n-ajungea câmpia să te-alerg;
Ești gustul bobului mâncat în vii,
Noi suntem lacrime ce curg pe-obraz...spre cer.

    Mi-e dor ...cu-n dor de dorul tău, etern....
     IUBESC DIVIN TOT CE E EFEMER!!!


11 noiembrie 2012
scrisă deasupra lumii


Comentarii

Postări populare