SĂRUTĂ-MĂ HRISTOASE






Sărută-mă pe frunte Hristoase, de plecare
Cum mama-n pragul toamnei mă săruta ades
Și lasă-mă să-năbuș a lacrimei șiroaie,
Că numele-i pe cruce , de-atâta nea, s-a șters.

Sărută-mă pe-obraz Hristoase, că mai este
Loc de-un sărut pe lângă sărutul câtor iude
M-au sărutat vânzându-mi iubiri pe-arginți, și-mi dete
O cruce s-o port singur spre golgote absurde.

Sărută-mă pe umăr, aici unde au plâns
Prietenii mei tainic, durerea când le-a frânt
A inimii credință, iubire și nădejde...
Sărută-mă și plânge-i că-n suflet crucea-mi crește.

Sărută-mă pe ochii-mi ce au văzut minuni,
Ce-au plâns după iubiri rănite-n prag de seară;
Sărută-mă pe lacrimi ce-mi ard precum tăciuni....
Sărută-mi dreapta, Doamne... și-n stele mă presară!!!
12 iunie 2014
Dervent.

Comentarii

Postări populare