CUGETĂRI SI GÂNDURI, LA 14 FEBRUARIE 2012




                                                            IARNĂ ÎN 2012


Cât viscol încape în inima mea?
Câtă ninsoare pe tâmple?
În țurțuri, și crucea o simt tot mai grea,
Și norii-mi apasă pe umeri.

Salcâmul ce-n mai e de-un alb sidefiu
Acum zgribulește pe-ntinsuri;
Culorile lui de un brun-cenușiu,
Pe albul câmpiei, îmi par un pistrui...
Și-mi cade dejdea-n abisuri.

Și Dunărea fierbe sub lespezi de gheață.
Și urlă a cancer și-a pești curentați.
În iarna aceasta doar vântul e-n viață...
Cad sălcii...și plopii troznesc înghețați.

Nici cioara mai șade în par , ca un far
Cu neagră lumină, ca doliu la vii.
Mormântul bunicii e alb și bizar
Ca umbră a vârstei zglobii .

Lebede albe prin stuf stau , ascunse.
Se-agață de viață și ele.
Dar, parcă de frig nu mai pot a fi mute...
Și cerul e roșu în nopți fără stele.



                     


                                              FRACȚII DE GÂND


        Cea mai grozavă boală este plictiseala izvorâtă din obligația de a trăi o viață lipsită de idealuri înălțătoare.
        Tot ce e învăluit în taină atrage mai repede, atât privirile, cât si gândurile.
      Frumusețea unei femei trebuie să stea în trăsăturile ei și în fidelitate; puterea bărbatului se vede în gândire și în stăpânirea de sine.

    Numai un om de nimic descoperă tainele încredințate lui, doar un netrebnic descoperă defectele celor de lângă el și le ignoră; dar mare este OMUL care vede doar calitățile  celor de lângă el, și le cultivă în sufletul lui și al altora.
      Și totuși vine o vreme când iluziile tinereții (te crezi Prometeu care fură focul și-l dă oamenilor), se spulberă,  lăsând loc tainei veșniciei sufletelor noastre.
            Nu Dumnezeu este o plăsmuire a minții omului! Omul este o plăsmuire a minții Dumnezeiesti.
           Cred cu tărie într-un Dumnezeu care mi-a dat viața, și mi-a dat-o minunat! Lui mi-am încredințat-o. Viața e scurtă, e umbră  a celei viitoare, e fum care se spulberă și nu lasă urmă pe cer. E vis!!! Dar de noi depinde dacă avem un vis frumos sau un coșmar! Atenție: moara macină doar ce-i dai; nu va scoate faină din  neghină!!!!

          În fața marilor tristeți precum și în fața marilor bucurii, de obicei, sufletul meu știe doar să tacă.
                            15 februarie 2012. 
               si inca un clip cu marele nostru succes european, grupul coral "Song".













Comentarii

Livius a spus…
frumoasa postare...frumoase versuri
ai scos la lumina ceva ce am uitat:Ioan Luchian Mihalea...
LAURA a spus…
Te regasesc in fiecare rand scris. Posteaza mai des , clipele cand iti citesc versurile imi fac atat de bine. TE IUBESC, FRATELE MEU DRAG.
Vali a spus…
Frumos,La mai multi ani,fratele meu drag si multa sanatate,putere si curaj,inspiratie sa ai sa mai scri de acum incolo multe ganduri si trairi de ale tale

Postări populare