8 MARTIE 2013
























MAMĂ.
Nu îmi vor seca lacrimile pentru iubirea de tine mamă,
Nici atunci când cuvintele mele vor tăcea!
Am să cer dreptul să plâng și în Rai
Pentru bucuria că te am, că mă ai.
Suferințele mele nu le simt grele
Căci mă sprijin pe umerii mamei mele
Colindele , iarna nu sunt colinde
Dacă mama în brațe, nu te cuprinde;
Primăvara  florile nu au miros,
Și păsările nu cântă duios,
Numai atunci când mama le privește cu tine;
Doar când ea râde, 
Înger pufos te-nvăluie și te prinde.


MAMĂ,
Nu-mi vor seca lacrimile pentru tine mamă, zâmbet pe drum!
Nici când ochii mei stinși s-or ascunde sub frunzi de salcâm
Totuși , mama mea, mamă iubită
Am o zi de care mi-e o groază cumplită:
Ziua în care urechile mele
Nu v-or mai auzi vorbele tale, blândele....
Atunci vara -mi va fi seacă și searbă,
Toamna poate să vină... singuratic în casă,
Mă voi topi ca o ceară la focul durerii că tu
Ai plecat peste nori să-mi pregătești , de culcare, pătul.
Pentru ca , obosit peste poate de calea-mi aceasta spinoasă
Să adorm lăcrimând pe pieptul tău , mamă frumoasă .
Mamă iubită și fericită cu noi
Suntem cu toții  paseri , cântând fericite -n zăvoi.
Spre tine nu-i zi să n-arunc câte-un gând și-un suspin
Că nu pot mai des pe la poartă să merg și să-ți vin.
Fii sănătoasă mamă cu plânsu-necat
În fluviul Iubirii ce-n inima mea .. de copil... l-ai vărsat!


LA MULȚI ANI TUTUROR MAMELOR DIN LUME, DAR MAI ALES MAMEI MELE ȘI MAMEI SURORILOR ȘI FRĂȚIORULUI MEU MINUNAT.



Comentarii

Unknown a spus…
Frate,sa imi spui mereu,ce mai face mama. LA MULTI ANI! Pentru mama noastra si iubita,si pt. toate mamele din lume!
ATAL TOMA a spus…
Să trăiești soro, și abia aștept să îți aud copii strigându-te: maaaamaa, și lui Răzvi să-i zică „țuțueme”:))))))))
Livius a spus…
Mamele vor trai mereu pentru ca ingerii nu mor niciodata!Foarte frumos din partea ta,multumesc fratioare:)

Postări populare