MARTIE



















motto:
„Asemeni poetului , oceanul are albastrul cerului, blândețea femeii,și veselia copilului”
 Victor Hugo









Ți-am dăruit ,de timpuriu, un ghiocel;
Pipernicit, ieșit de sub nămeți ,
o Trinitate strânsă-ntr-un buchet;
Al primăverii zâmbet blând, răzleț.

Și toporași ti-am strâns de prin păduri
Să-ți amintească de strămoșii care,
Înlăcrimând câmpii și munți
S-au stind gândind la mama din cărare.
 Care-i așteaptă încă-n grea răbdare.

Și ți-am adus narcisa ca să-ți fie
Tovarășă pe drumul către piscuri,
Noblețea ei șoptească-ți pe vecie
Că arta de-a iubi implică riscuri.

Ei, dar adusu-ți-am zambila ,mai apoi ,
Când și lăstuni își primenesc prin cuiburi;
Să-i vezi cum știu  să facă , din noroi
Mici caste-n care-și țes idile  singuri ,
Și-apoi , spre sud , se strâng să zboare-n cârduri.

Și ți-am adus lalele să roșești ,
Iubirea lor să-ți fie-nsoțitoare,
Și liliac ți-am dat, și crini , cicoare...
Și peste toate, floarea cea mai floare,
E inima-mi , iubire-n vâlvătaie,
Ceru-n mine coboară, om nalță-n Soare.

21 martie 2013
Călărași

 


 


 


 


 

 

Comentarii

Postări populare