27 SEPTEMBRIE- ZIUA LAUREI






Motto:

„ Cele mai importante zile din viața unui om sunt acestea: cea în care te naști, și cea în care afli pentru ce te naști !!!”
Nu cunosc autorul. 
   Eu am primit cuvântul de la fiica soră-mii în cauză, nepoata mea, Daniela-Mihaela, tocmai când mă frământam ce motto să atașez!...
MARE EȘTI DOAMNE, ȘI MINUNATE SUNT LUCRURILE TALE,ȘI NICI UN CUVÂNT NU ESTE DE AJUNS SPRE LAUDA MINUNILOR TALE !!!

Azi, pe 27 septembrie , sora mea ce mare împlinește niște ani. Niște frumoși ani. Și oare care ani nu sunt frumoși ? frumoși ca o floare de crin, ca o flare de cais, ca un trandafir, ca o iasomie, ca o tufănea, frumoși și unici ca o floare de gheață.


           Mă gândesc adesea ce frumos a sădit D-zeu neamul acesta al meu, că din doi părinți care se iubesc încă, de mai bine de 44 de ani, așa cum rar se iubesc doi părinți, au ieșit 4 copii frumoși ca niște sânziene și ca un Făt-Frumos.
 Simona-Laura este primul copil al lor. E produsul celei mari aprinse iubiri dintre doi tineri frumoși.  Este o minune . Cu ochii cum nu am mai văzutîn viața-mi; cu un suflet zbuciumat ca o mare, dar la fel de primitor. Cu o inimă parcă un pic mai altfel decât a noastră , a tuturor.Inima ei are aripi. Are două aripi! Doar că una e frântă. Are sora mea o aripă frântă care lăcrămează, aproape mereu, pentru că nu a putut dărui. mai mult decât are. celor  care o iubesc, celor pe care îi iubește. Sora mea minunată, nu aș putea să îmi înțeleg viața fără tine.


 TE IUBESC CU FORȚA UNEI FURTUNI,
TE IUBESC CUM ÎMI IUBESC TOATE SURORILE,
TE IUBESC CA PE-CEA CARE MĂ MÂNGÂIA CÂND MĂ SPERIA SALCIA ACEEA DIN GEAMUL DORMITORULUI ÎN TIMPUL TOAMNELOR PLOIOASE.
TE IUBESC AȘA CUM ȘTII BINE ȘI TU SĂ IUBEȘTI.
TE-AȘ ASCUNDE ÎN INIMA MEA SĂ NU MAI SUFERI, DAR ȘTIU CĂ MAI AI DOUĂ INIMI ÎN CARE SUFLETUL TĂU ESTE ȘI VIU, ȘI TREAZ, ȘI PREZENT:
SOȚUL ȘI FATA. 


     Îți dedic, normal , melodia filmului care ți-a dat și cel de-al doilea nume: „Când tu nu ești.” Când tu nu ești lângă mine , soro , nu mă sperii, pentru că iubirea ta mă mângâie veșnic și dincolo de veșnicii. 

Comentarii

Postări populare