TRUPUL







motto:
„Omul e o vioară : numai când i se rupe cea din urmă coardă, rămâne o bucată de lemn.”
Carmen Silva
„Vai de sufletele acelea  care, venind pe lume au găsit un cuib de puf, în care o dragoste nemăsurată i-a încălzit prea mult timp, chiar peste timpul copilăriei... Vai de aceia , care au văzut toate porțile deschise înaintea lor, și nici cel mai mic vârf colțuros de urcat. Aceste ființe nu sunt de bronz, ci de lut: sunt ușor de spart! 
Ce vreți să faceți din ei? Cum vor putea sluji familiei, patriei, bisericii, omenirii???”
Pere Didon( predicator catolic francez1840-1900)
 „Dumnezeu a pus în inima omului  puteri și taine pe care nici îngerii din cer nu le înțeleg și nu le ajung. ”
părintele Arsenie Papacioc(fost deținut politic, preot duhovnic măn. Sf Maria, Techirghiol , jud. Constanța . 1914-2011) 



În temnița aceasta în care zac de-o viață
N-am aer să respir , decât pentr-un plămân.
Și-aș respira cărbune, și Dunăre și ceață,
Nemuritor, să birui;cu Tine să rămân.

Și , în hățișul ăsta în care -alerg de-o viață,
N-am soare să-mi lumine doi ochi , ce-adesea plâng;
Și-aș tot privi cărbune ,și Dunăre ,și ceață,
Nemuritor să birui, cu Tine să rămân.

În lagărul acesta în care-mi duc viața,
N-am hrană ca să-nfulec cât  cu-n stomac flămând;
Și-aș tot hali cărbune , și Dunăre , și ceață,
Nemuritor, să  birui, cu Tine să rămân.

În strâmta mea celulă, în care-mi hăitui viața,
N-am sânge să-mi jertfesc, decât  cât Hrist cel Blând.
Vărsa-l-aș pe cărbune, pe Dunăre , pe ceață
Nemuritor , să birui; cu Tine să rămân.

În scundul meu bordei  în care-mi târâi viața
N-am inimă de ură , ci doar iubesc arzând
Tot ce trăiesc: cărbune, și Dunăre și ceață,
Nemuritor, să birui; cu Tine să rămân.

În peștera aceasta în care-mi curge viața
N-am limbă să-mi spun Dorul, doar graiul meu, român.
Și-n el rostesc cărbune, și Dunăre , și ceață,
Nemuritor , să birui; cu Tine să rămân.


4.februarie.2013
scrisă deasupra lumii







 

Comentarii

Anonim a spus…
Doamne Ajuta!

Postări populare