DĂ-MI







INSIST SĂ URMĂRIȚI CLIPUL ACESTA!!!
O INTERPRETARE DE EXCEPȚIE,
                        TEXT SUBLIM .




Dă-mi fericirea mamei când m-a născut pe mine
Și râsul de copil nevinovat mi-l dă;
Să nu îmi întristeze nici fapte nici cuvinte
Fărâmele de clipe rămase-n clepsidră.

Dă-mi bucuria vârstei colindului de seară
Când pe sub ceru-n stele șopteam un „te iubesc!”
Iar fulgii de zăpadă, de bucurie-n iarnă,
Dansau un vals de mire romantic, nebunesc.

Dă-mi veselia celui ce-am fost odinioară
Când mă scălda bunica și-mi pregătea-n Crăciun,
Când stam la gura sobei, trăistuța de clindă,
S-o umplem cu nuci, mere, în noaptea de Ajun.

Dă-mi lacrima zglobie ce-mi umezea privirea
Când înfruntând nămeții băteam cărări prin sat;
Nevinovați, frumoși, cu suflet alb ca neaua,
Păream un nor de îngeri zburând spre colindat.

Dă-mi puritatea aceea de-adolescent febril
Care-n puține clipe se-ndrăgostea lulea
De părul unei fete, de ochii ei divini,
Priviți în ierni albastre când stele-n cer cădeau.

 Dă-mi visul umed-tandru de tânăr amorez
Când somnul mi-era dulce  îmbrătișând iubiri,
Și când neliniști sfinte îmi făureau un crez
Incandescent trăite, ardeau neîmpliniri.

Dă-mi Doamne-n suflet dorul ce-mi mistuia ființa 
După iubirea tandră trăită-n ierni cu-omăt.
Aprinde-n mine candeli să luminez ulița
Ce duce către Raiul Iubirii de frumos.
 



31.12.2013.
Bârlog.



Comentarii

Postări populare