CÂND VOI ODIHNIȚI





motto:
„Dacă altora nu le sunt părinte, vouă vă sunt. Căci mulți învățători puteți avea, dar părinte eu singur vă sunt.” sf Apostol Pave
l


Când voi odihniți un suflet se zbate;
Trăiește travaliul renașterii voastre.
E hăituit de-ntrebări
Când voi sforăiți în plăceri.

Când voi odihniți, un sulfet e-n transă
Ca Hrist, să acorde o ultimă șansă
Acelor ce-și scarpină dinții,
Acelor ce-și uită părinții,
Și sting vâlvătaia credinții.

Când voi odihniți se-apropie ora
Când seamă veți da tuturora.
Când mâna mea-ntinsă va fi ca o ceară....
Nici milă, nici sfat, pentru cei ce-or să ceară,
Și Lacrima-n ochi o să-mi moară.

Când ....voi odihni... veți fi prea ocupați
Să vă purtați ca și fii, ca și frați.
Spre groapă m-or duce străinii,
Mormântul uda-mi-or doar câinii,
Iar eu voi trăi... Taina Pâinii.
Din slăvi nerăbdând geana urii.


dedicată „ciucameților”
6 martie 2015
Dervent
orele 4.00. a.m.

Comentarii

Postări populare