BLESTEM ETERN





Nenorociți ce vă numiți români
Și v-ați făcut pe sărăcia mea stăpâni,
Nu v-ar răbda nici huma nici dalacu...
Ați furat țara pân-a luat-o dracu.

Voi , târfe cu breton și cu urdori,
Cu capul chel, cu cioc și zâmbitori,
Și din ninsori ne-ați vătămat amarnic
Făcându-vă averi, mințind slugarnic.

Dați-v-ați foc voi, iude hămesite,
C-aduceți bozgorimea să vă cânte!
Și limba cailor v-o linge pe la spete,
În osanale mintea să vă-mbete.

Arde-v-ar neamu-n iad pe lumea asta
Că dați secuilor ce n-au avut, și basta!
Și buba neagră să vă iasă-n talpă
Că viitorul nostru-i deja-n groapă.

Mânca-v-ar viermii ochii vouă care
Și lacrima mi-ați scos-o la vânzare!
S-ajungeți să vorbiți de unii singuri
De-aduceți iar la guvernare unguri!

Să vă pătrundă cancerul în frunte
Că mi-ați vândut și aerul din curte.
Crăpa-v-ar fierea și-alte măruntaie,
Că-mi plâng părinții-n prag, făr-o lețcaie!

Pământul să vă scuipe de-ți muri
Că mi-ați furat și visul la copii!
Și pentru c-ați impozitat și râsul
Nici viermilor să nu le fiți voi prânzul.

Sclifoi de curve și de politruci...
Dar unde Doamne? încotro s-apuci?
Că parcă-s toți vorbiți spre seară:

„Nu vindem Țara... o dăm de pomană!”

26 februarie 2014





Comentarii

Postări populare