15 decembrie 1989. incepe LOVITUTIA.





Am fost contemporan cu evenimentele de la Timisoara, si apoi cu cele din 21 si 22 decembrie, la bucuresti. sunt unul dintre acei ....copii , care am strigat, in curtea bunicilor JOS CEAUSESCU! OLEE OLE OLE OLEEE, CEAUSESCU NU MAI EEEEE. LOS TIRANUL[nu stiam ce insemna], TERORISTII![ nu stiam ce inseamna],  Am stat cu ochii bulbucati privind imagini cu morti . Cu tineri morti. Am vazut biblioteca nationala in flacari si am auzit pe cineva urland LASA SA ARDA!!! AVEM NOI TIMP SA O CONSTRUIM.  si nimic nu s-a mai facut in tara pt popor si de catre popor.am vazut imagini cu sergiu nicolaescu, cu ion caramitru, mIRCEA DINESCU, despre care, intreband pe tata cine este imi spunea ... un tigan nenorocit din slobozia,. Acum ii dau dreptate. EU SUNT PRINTRE ACEEIA CARE L-AM VAZUT PE ADRIAN PAUNESCU SCUIPAT DE MULTIME. Eu am savurat imaginile cu inculpatii ceausescu nicolae si ceausescu elena, legati si scaldati in propriul sange. Sunt prima generatie de sacrificiu. prima dintr-o serie fara sfarsit. M-am bucurat cand au venit minerii, am dat mana cu Iliescu . L-am votat pe Constantinescu, sa afl;u cine a tras in noi dupa 22. Am privit evenimentele de la Targu Mures, bucurandu-ma ca cel batut de multime era ungur, si cand am aflat ca era roman ma razbunam privind cu era spre cele 2 famlii de unguri din bloc.L-am plans pe VIRGIL TATOMIR  Il mai stiti? cel cu serialul revolutia in direct, care aflase prea multe.... si care face infarct plimbandusi cainele, pe strada, dimineata la 6.... Eu am cantat TRAIM DECENII DE IMPLINIRI MARETE. si tot eu m-am bucurat de moartea lui.
 ORICATE CRIME A INFAPTUIT CEAUSESCU , NICI UNA NU JUSTIFICA CRIMA NOASTRA.SUNTEM POPORUL CARE NE-AM UCIS ADESEA CONDUCATORII..  Si pt asta imi e rusine ca nu am murit inca aparandu-mi adevarul. De aceea  nu ma mai farmeca mijloacele media.  Au ucis in mine pofta de sange. O las altora. Stiu ca vor indobitocii poprul asta , atat cat mai e intreg. Dar mai stiu ca multi v-or supravietuii. Inca avem resurse. Au murit copii acestei natii, pt ca adultii are l-au aclamat pe cel din fruntea regimului, nu au avut curajul sa il apere de agenturile straine. Au preferat un nenorocit de pastor reformat, si ungur, unde pui, in locul celui care a scos tzara din tifos , din paduchi, din raie, si de ce sa nu spunem, din sifilis, din ciuma din holera, din raie. ca nu eram bogati... nu eram. Parca acum suntem.  Deschideti ochii bine  si luati seama la ce se intampla si acum in jurul nostru. vorba cuiva. TINETI OCHII LARG INCHISI, IN FATA TELEVIZOARELOR. PT CA VETI MURI ... SI VETI VEDEA!!!

Comentarii

Postări populare