E ZIUA MAMEI MELE.



        În fiecare an ,pe 8 decembrie mama mea împlinește anii.  E ziua în care Dumnezeu aduce pe lume  pe ceea ce, după 26 de ani mă năștea pe mine.
Mă gândesc adesea la mama mea ca la o sfântă.Mama mea ne iubește pe toți , în egală măsură. 

Dar pt mine a suferit mai mult decât pt surorile mele; și pt firea mea bolnăviciosă, și pt firea mea de om cu zbucium interior profund, pt neliniștile mele.
Ști mama că te iubim toti cei patru copii ai tăi. îți multumim pt că ne-ai plămădit în iubirea ta de soț;pt că ne-ai înaripat visele; pt că ne-ai trecut cu vederea zburdălniciile și ne-ai lăsat imaginația să se dezvolte,și noi odată cu ea; pt că  ai devenit pt nepoatele tale așa o bunicuță simpatica, frumoasă și plină de iubire; pt că te lupți cu bolile tale pt a fi mai mult timp cu noi.
Îmi e dor mama de tot ce însemni. Ce greu tre să îți fie acum când casa noastră e văduvită de copii tăi frumoși.Îmi amintesc atmosfera de  după plecarea Simonei la casa ei; ce ciudați ne simțeam... Așa ce ciudat sentiment aveam când gandeam că am să fiu următorul care îmi iau zborul din cuib... Am plecat și eu în 2002. de ziua amorezaților, pe 14 februarie. După mine , pe  rând, cum ne-ai născut, mamă iubită.  

 Mă desparte de tine un fluviu și mă ține legat de tine același fluviu de dor ce-mi curge în inima.
Te iubesc.
Nu îți cer iertare. Niciodată nu am facut-o în viață, pt că știam că mă ierți în fiecare clipă.
 Mama mea cu ochi ca mura, te iubesc cum nu am cuvinte să-ți spun.
La multi ani sănătoși și Dumnezeu să-ți împlinească dorințele neîmplinite până acum. Deși știu că tu ești o mamă împlinită.
  Cine oare mi-a cunoscut mama și nu a simpatizat-o, și nu a iubit-o, și nu a apreciat căldura ei sufleteasca.
E ZIUA TA, MAMĂ DRAGĂ! ÎȚI SĂRUT MÂNA CARE A TRUDIT SĂ NE CREASCĂ, OCHII ÎNLACRIMAȚI DE DORUL NOSTRU, AL PUILOR CE NE-AM LUAT ZBORUL ÎN LUMEA ASTA LARGĂ ȘI PLINĂ DE CAPCANE. 

 PICOARELE CARE-AU ALERGAT DE-ATÂTEA ORI SPRE SPITALE CU NOI ÎN BRAȚE, SĂ NE ȚI SĂNĂTOȘI;FRUNTEA PE CARE AI PLECAT-O PE CRUCEA TATĂLUI, A MAMEI TALE, A SURORII CELEI MICI, MAGDA NOASTRA IUBITĂ,  A COLEGELOR DE MUNCĂ, ȘI PE CRUCILE TUTUROR CELOR DRAGI, DUȘI DIN LUMEA ACEASTA.
DUMNNEZEU SĂ TE ȚINĂ SĂNĂTOASĂ, MAMĂ HAZLIE

 ȘI PLINĂ DE VIAȚĂ 
ȘI BUCURIE!!!

Comentarii

Postări populare