CITATE DIN CLASICI ...SI NU NUMAI

“Scopul principal al religiei nu este de a introduce pe om in cer, ci de a introduce cerul in om”. LUBBOCK

 “Nimic nu poate fi vesnic ,odata ce s-a nascut.”CICERO.

“Doua sunt bunurile din care e alcatuita fricirea suprema” un corp lipsit de durere si un suflet netulburat.”EPICUR
 
“Pacea  linistea si  fericirea salasluieste numai acolo unde  nu exista nici “UNDE?”, nici “CAND?”.”SHOPENHAUER

 “Stiinta fara constiinta este ruina sufletului/” RABEBLAIS

“ Mai bine ultimul din o mie, in iubire, decat singur, cu ura in pesteri neajunse.” EVAGRIE PONTICUL


Calugaria se invata . si nu odatapt totdeauna, ci continuu, fara incetare , pana la moare, cu ruda si disperare, asemenea vietii.[…]
Intri pe poarta manastirii cu o cerere timbrata si treci in vesnicie printr-un certificate de deces; intre ele, pravila cuminte si randasia calificata adunate intr-o formula care vrea sa insemne impletirea rugaciunii cu munca.
    Ai imbatranit si de-abia atunci iti dai seama ca n-ai facut altceva  decat sa-ti carpesti sufletul cu petice straine.” BARTOLOMEU ANANIA- EPISCOP DE CLUJ SI FELEAC

 A fost un timp cand raul nu a existat  si va mai fi unn timp cand el nu va mai fi. Nu a fost insa un timp cand iubirea san u existe, si nu va fi un timp in care ea sa nu mai fie.” EVAGRIE  PONTICUL.

 “ Viitorul lumii nu-l decide mai marii omenirii. Lumea e condusa  din camera copiilor..”  teologul german THOLUCK

“In jurul tau sa poti / sa-I fericesti pe toti.” TEOFIL PARAIAN, DE LA MAN. SAMBATA DE SUS.

 Cum sa te porti cu cel de langa tine???
“ Nu indrazni sa-l lauzi!
Nu indrazni sa-l inveti.
Nu indrazni sa-l mustri sau sa-l lovesti.” IGNATIE BRIANCIANINOV

“ Nu exista artist authentic satisfacut deplin de opera lui. Nu exista opera adevarata care san u provoace haucinatii altie, inca nenascute, hiperbola ei.” MIRCEA MARTIN-critic literar.

MAI MULT DE SASE DECENII AM VISAT,
AM RAS, AM PLANS,
AM FOST ATEU SI APOI, DE LA MOARTEA MAMEI MELE
AM STIUT CA EXISTA DUMNEZEUL CRESTINILOR,
AM MUNCIT SI M-AM ODIHNIT…
CU ALTE CUVINTE …AM TRAIT.
ARE NU E DE AJUNS?       ZAHARIA STANCU, INTR-UN INTERVIU DAT TANARULUI ADRIAN PAUNEASCU(CAND POETUL AVEA DOAR 25 DE ANI)
  O curiozitate: stiati ca  cel care se nastea in Craiova, si dupa absolvirea  Scolii de sosele si poduri, devine, dl ing. GEORGE GOGU CONSTANTINESCU, este cel care inventeaza betonul armat, si il si foloseste pt prima data in Bucuresti la Ateneul Roman, si in Constanta la Moscheia lui Carol.tot el inventeaza …ATENTIE!!!.. asfaltul.. 

               Am postat 2 clipuri. nu vreau sa fac din asta un obicei,
              insa am vrut sa va deschid apetitul spre cultura  noastra.
              Dimitrie Cantemir are niste studii despre muzica timpurilor lui, si acest grup incearca sa ne duca in atmosfera 
acelor vremi. Versurile celui de-al doilea cantec sunt minunate.,
orchestratia asemenea. De v-am starnit interesul, puteti sa mai cautati si alte melodii de-ale lor.   De nu...somn tihnit si mangaie-va luna  pe fata si plete, sa puteti dormii mai pe-ndelete


Comentarii

Postări populare