ADIO 2011!!! O SA-MI FIE DOR DE TINE. CU TOATE DORURILE, LACRIMILE, BUCURIILE TALE. DA-MI VOIE SA TE COLIND IN ULTIMA TA ZI, INAINTE SA TE INGROP....SA MA INGROPI...HAI SA NE IMPACAM ACUM NE INTALNIM LA ARMAGHEDON.


                                                             COLIND DE SARAC


Doamne, de-as avea de unde , Ti-as aduce langa iesle
Miel prior ca si pastorii...
Ia duhu-mi copilariei colindand cu bucurie
Pana sa rasara zorii.

Aurul intreg al lumii Ti l-as pune  la picioare
Dar iti dau numai tarana framantata spre-a-mi fi trup.
E odor de pret , imi pare...
Atat pot sa iti aduc.

Si tamaia faptei bune  Ti-as aduce , de-as avea.
Am numai rasini de brad...
Dar , primeste-le Iisuse, ca-s de-aici,din tara mea,
Unde inca lacrimi cad !


O, cu cat mai mult Hristoase Ti-as aduce ca plocon
Smirna rugaciunii sfinte.
Dar invesmantat in griji,sa ma rog, eu nu mai pot.
La picioare-ti pun Iisuse...plansul meu fierbinte


Pruncule, pe cand pamantul Ti-a dat grota ca palat,
Intunericul din mine ti-am dat, Soare al Dreptatii!
Lumineaza-mi viitorul, cerul , Tu mi-l fa curat
Si -nmulteste-mi bucuria  pe cararea suferintii.

                                                   27 decembrie 2011
                                                          barlog

                                        

            
                                                 COLIND DE FRATE


Colind la geamuri cu zabrele
Calcand pe nea , ca peste stele.
Cant alb, ca o vioara-n cer!
Sa ma auzi... mai pot sa sper???! 

Colind gutuile-ti din geam
fecior atunci inca eram
Erai cu fata blanda-n luna
Si-n par, din salcii-aveai cununa.

Colind albastru in nopti reci
Tu pe la mine nu mai treci
Fereastra-ti parca e de lut
Strigoi imi par, ca urla mut

 Cat te colind,  lampa aprinde
si vino-n prag s-asculti colinde.
Si nu-mi fugi in bezna hada
Colindu-mi lasa-l sa te-atinga.

Pe umeri si pe cord sa-ti deie
Nea-n viscole si si-n trup scanteie
Sa-ti fie cald si lin, si rece
Si sufletu-mi in tine trece

Colind atat de straniu parca
Si tu mirosi a stinsa lampa
 Si glasul meu iti ia conturul
Si sti ca-l iau , cum il ia furul.

Colind in spre final de noapte
Urechii tale ii spun soapte.
Si tu te-ntuneci si rasai
Din lut si crivat, ca si-n Rai.

Si cat de dulce-mi pari acum
Si-ti par, doar un colind din drum.,
T n-ai sa vezi in mine.veci
Decat colindul iernii reci.


Eu am sa stiu ca esti aici
La poarta cu gutui si nuci.
Eu te iubesc, tu nu ma uiti
Ca doi indragostiti...tacuti.

Nici tu m-asculti...nici eu iti cant
Doi fulgi de nea adusi de vant
Pentru o clipa-mpreunati
Apoi in veci reizolati 
Omatul alb sa il formati 
Topindu-va ....anonimati!  

                                                     31 decembrie 2011
                                                              barlog





                        POCNESC DIN BICI
                       PLEACA DE-AICI
                      AN HATRU SI CRIZAT
                     CA M-AI EPUIZAT



       IL IAU ACU PE DOUAMIIDOISP'CE
         CA-I MITITEL SI CU SPERANT              ORI IL FAC MARE, ORI MA-NGROAPA 
       HAI LA MULTI ANI  CU BUCURIE
           SI -N SANATATE SA VA FIE!!!

Comentarii

Postări populare